ENplus® optimizuoja sertifikavimo procesus ir pristato ENplus® Sertifikavimo platformą

ENplus®

Nuolatinis ENplus® sertifikavimo sistemos tobulinimas yra vienas iš ENplus® nuosekliai vykdomų įsipareigojimų. Šiais metais ENplus® ketina pagerinti sertifikavimo procesą dar labiau ir suteikti patogų įrankį skirtingoms sistemos šalims komunikuoti tarpusavyje. Todėl džiaugiamės pristatydami naują skaitmeninį įrankį skirtą šiam tikslui.

ENplus® Sertifikavimo platforma yra interaktyvus žiniatinklio principu grįstas sprendimas, kuris surinks visą informaciją ir sutelks visus sistemos veikėjus vienoje vietoje. Jis tarnaus sertifikavimo duomenų bazės valdymui ir sutaupys laiko pašalindama daugelį procedūrų kurios iki šiol buvo vykdomos rankiniu būdu. Visos šalys įtrauktos į sertifikavimo procesą galės pasiekti visą naujausią ir aktualią informaciją iš kart, per savo paskyras. Šie duomenys bus saugiai talpinami ir saugomi.

Aplikuojančios ir Sertifikuotos įmonės

Kai aplikuojančios ir Sertifikuotos įmonės prisijungs prie sertifikavimo platformos, jos turės priėjimą prie visų su sertifikavimu susijusių dokumentų (sutarčių, duomenų lapų, ataskaitų, patvirtintų pakuočių dizainų, žymų, sąskaitų faktūrų, patvirtinimo dokumentų, sertifikatų, mokymų dalyvio pažymėjimų). Dar daugiau, platformos priminimų sistema įspės įmones kiekvieną kartą, kai jos turės pateikti kasmetinius gamybos/prekybos skaičius, kai vėluos patikrinimai ar kai teikiant paraišką reikės pateikti papildomus dokumentus. 

Nacionaliniai licencijuotojai

ENplus® Sertifikavimo platforma leis ENplus® Nacionaliniams licencijuotojams valdyti sertifikavimo procesus skaitmeniniu būdu, surenkant visus kasmetinius duomenis joje. Jie taip pat turės galimybę įspėti vietines sertifikuotas įmones apie svarbius terminus trūkstamus duomenis ar net galės tiesiogiai išrašyti sąskaitas faktūras.

Sertifiakvimo, Inspekcijos ir Testavimo įstaigos

Sertifikavimo ir Testavimo įstaigos galės pasinaudoti platformos galimybe įkelti sertifikavimo dokumentus ir pasidalinti jais iš kart su abiem, Nacionaliniu licencijuotoju ir aplikuojančia ar sertifikuota įmone. Pranešimų sistema padės valdyti suplanuotas inspekcijas, pasibaigiančius sertifikatus ir atviras neatitiktis. Sertifikavimo ir Testavimo įstaigos taip pat turės tiesioginę prieigą prie skundų ir klastojimo atvejų duomenų susijusių su atskiromis sertifikuotomis įmonėmis, kurie padės jiems išspręsti šias problemas greičiau ir lengviau. 

Nors ir sistema jau yra paleista, tačiau jos pilnas paleidimas vyks etapais. Visi ENplus® partneriai jau pradėjo susipažinimą su įrankiu, o su sertifikuotomis įmonėmis bus susisiekta ir jos bus pakviestos prisijungti labai greitai. Turime paminėti, kad platformos  priežiūros išlaidos yra dengiamos Europos granulių tarybos, kuriai taip pat pavyko padaryti taip kad vartotojai galėtų naudotis sistemos privalumais nemokamai.

ENplus® Sertifikavimo platforma yra sukurta Global Traceability Solutions – įmonės su solidžia patirtimi ir daugiau nei 90 000 verslų besinaudojančių jų programine įranga.

Plačiau: https://bit.ly/2WmiBgp

lt_LTLT